09/06-2010

Tja bloggen...

Idag vaknade jag vid 06:30....Lockade håret,fixade mig osv...Drog till skolan vid 08:30!
Vi hade skolavslutning :) :(!Jag är både glad och ledsen....Alla kännslor är blandade nu :S!
Jag fick ett brev av sötnosen Prenka :*♥!!!Så jävllaaa ssöööttt!!!Älskar dej gumman,kmr aldrig att glömma dig ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ !!!Sen så fick bi betyg osv...Åååååå,kmr sakna alla♥!!!Fann assååå♥!!!Efter det slutade vi...Alla gick hem...Jag & Zaneta gick först till henne,sen till mig...Vi bytte om...Sen åkte vi till fittja,där träffade vi Gabi,Prenka,Avan,Lilly och Diddi...Sen såg jag Nemanja...Han ville kasta mig under t.bannan XD :'(!Asså på riktigt,blev asss rädd :(!TÖNT!!!Han misshandlade mig tills t.banan kom...jag skrek på stationen för att Nemanja stog vid kanten och höll i mig...Trode att jag kmr dö :(!Sen åkte vi till stan...Vi såg resten där :)!Sen gick jag,Prenak,Zaneta,Avan och Rose till rådmans gatan XD!Sen åt vi i donken...:P!Vi skrek till alla studenter vi såg,fet kul assååå :)))!Vill oxå ta studenten :D!!!Såg en massa folk :P!Sen drev vi...Vi gick till Kungsträgården...Vi fotades,tafsade på varandra,våltog varandra...Osv XD!Sen kom resten...vi gick till galerian en sväng...Sen gick vi ut...Några åkte hem...Vi åt glass sen...Åkte hem...:( ♥!Sen träffade jag mina kusiner...Stefi min bebbiiss och Kristina...♥!Vi åkte hem till mig...Sen gick jag hem till Boka :D ♥!!!Ass länge vi sågs...Vi drack kaffe,pratade,drev,jag laddade musik :P!Vi ska ses imon igen :D ♥!Sen åkte jag hem...Jag såg Nemanja,Mirko och Nikola...Sen kom Milos!Nemanja misshandlade mig igen-.- XD!Böööggg :P♥!!!Åkte hem till slut...
Sitter och lyssnar på musik nu...Är ganska trött och lite ledsen!Ska dra nu...Pappy & Nikola kom hem ska umgås med de lite :)♥!!!

P.S. Skolansblommor ♥ älsar er!!!


Kommentarer
Postat av: Zaneta

vi är bäst :****

Saknar dej redan min åsna ;( <33333

2010-06-10 @ 13:14:30
URL: http://kochamciemaks.blogg.se/
Postat av: Andji

Fann assaoooo:(!Jag oxå dig apa:'(!

<33333

2010-06-10 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0