07/06-2010

Heej på dig :)!

Dagen gick ganska snabbt...Vaknade vid 06:50!Fixade mig och drog till skolan...
Hade matte prov första lektion...Feet kul XD!MIn hemspråks lärare var med XD!
Jag tror att det blir bra :D!Sen åkte jag med min hemspråks lärrare och köpte tårta,bullar och lite saker :)!
Vi fikade sen :P!Sen så håll jag på med ruttna musik redovisningen...Blev skit sur!Var tvungen att göra om hela filmen på typ 10 min -.-!Men redovisade till slut...Ska fixa gammla video sen lägga upp den...Ni kmr se den när jag e klar med den ;)!Såå...kom hem innan 14:00!Åt och gjprde matte-.-!Ska byta om nu och fixa mig sen så ska jag träffa Dajana(djubre) XD <3!Ska gå köpa klänning till avslutningen...:D!Asso skit...kan inte tro att jag slutar skolan om 2 dagar :D :(!Hmm...konstigt vaaa :)!Men aja,måste rulla nu!Hörs sen...Bye,puss ♥ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0