06/06-2010

Heej heej :))!

Jag vet,jag vet att jag inte uppdaterade men jag hade inte tid :(!
I fredags var det vanlig skoldag hur mkt jag minns :)!Kmr inte ihåg så mkt vad jag gjorde :$!Ooo jussttee :P!Marko tog studenten :)!Grattis :D <3!Jag längtar så jävla mkt tills jag ska ta studenten :D!!!Träffade Dajana...Åkte och shoppade lite :D :P!Träffade mina kusiner vitaminer :D!Vi var ute,sen åkte vi till donken vid 01:45 XD!Jag dog av garv med milan XD!Bästa assoo XD (bicikla od zeta) XD!!!Älskar mina kusiner ass mkt <3333!Sen kom jag hem lite innan 02:30....La mig och sommnade direkt x)!I lördags vaknade jag vid 09(?)!Fixade mig och drog till jobbet x)!Jag dödades med Dajana bögen :P <333!Sen efter det åkte jag hem...Duschade osv och åkte till segelstorp...Vart på Darkos födelsedag:D!Grattis bror :)) <333!Efter det gick jag till Dajana :D :P!Vi mysade ute :P!Blev fan fet deprímerad :(!Men det blev bättre sen när jag började härma en person XD!Hhahahahaha...skit vad vi garvade XD!!!Sen gick vi ut och hoppade studsmatta vid 01:00 XD!Feeet kul :P!Sen garvade vi hela natten....Idag gjorde jag inte så mkt...Orkade inte :P!Men Tatjana var här :)<333!Sen kom mina kära vitaminer :D!Vi hade kul som vanlig....Sen  tvättade jag ju hela dan-.-!Menn aaa...Så mkt minns jag vad som hände i helgen...Ifal jag kmr på ngt så skkriver jag(A)!
Men ska dra nu....Hörs <3333!

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0