Da var man framme i Montenegro...

Hej folket...

Kan borja med det att jag inte har svenska bokstaver,maste fixa dem!
Som ni vet hade jag flyg 06:00 pa morgonen....Jag somnade direkt,sov tills jag inte landade i Croatien(Dubrovnik)!Min moster och hennes man vantade pa mig :)!Sen ake jag hem....Gick forbi  igalo och Herceg Novi :(!Men jaaa...Sen kom jag hem osv...Traffade mina kusiner :D <3!Lekte med en liten valp halva dagen...Sen akte jag till strande till Becici :)!Da var man trott och sommnade dar oxa XD!Skitt...haha :P!Sen kom jag hem,mina kusiner komm vi softade osv :)!Sen blev jag skit ledsen :(!Vaknade for ett tagg sen e helt svullen :(!Venne vf :S!Men ska dra nu,hors senare....Ha det bra,puus <333!


P.S. SAKNAR MIN PAPPA OCH MINA ANGLAR FR SVERIGE :( <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0