27/07-2010

Haalloojj bloggen :)!

Regnet vackte mig i natt vid 05:00....Blev skit radd :S!Sen vaknade jag vid 12:00....Akte till kusiner och sen akte vi till Igalo :)!Vi at,jag o Maja dog av garv med carbonara XD!Hahha...Vi badade,det var lite kallt men det struntade vi i :)!Sen promenerade vi,fota,kopte grejer,garvade osv :)!Det var kul :D <333!Jag traffade inte bonde javeln :( -.-!Men vi ses efter min fodelsedag....Sen sa dog vi i bussen XD!Vi fotade varje javla grej...Fors fotades vi,sen fotade vi lilla killen med slauf,sen bussen gaga XD!Hhahahahahah....Skit kul :D <33!En av basta dagarna...Duschade nyss,far se vad som hande ikvall,det e lite kallt :S!

Puss <333

P.S. DA FYLLER MAN 17 OM 2 DAGAR,KAN INTE TRO...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0