26/07-2010

Haaallloojjj :)!

Kan borja med det att jag e jaaavvlliiggttt troott :S!Igar sa vaknade jag tidigt akte till kusiner vitaminer!
Vi spelade kort och ne ljuti se cowece,dog av garv XD!Sen somnade alla x))!Mysigt va :P ?!Sen spelade vi igen kort...Sen duschade jag,vi fixade oss och drog till Tivat...Vi prommenerade lite,var i maitai...Sen gick vi till Seljanowo...Skulle precis bestalla med Filip ringde och sa att vi ska till Budwa :D!!!Sa det blev ingen sank heller,men skit i det :P!Sen akte vi till Budva,helt mosaddee XD!Forst gick vi till bil skiten XD!Jag akte med Filip,dog av garv,vi fick en bonus akning sa vi holl pa att da nar jag korde XD!Sen akte vi karusel grejer,skit ackligt :S!Traffade Leona dar :)!Sen skot filip och vann nan stor tarning till bilen :)!Sen akte de carting,jag,Maja o Vitkor tittade pa...:)!Sen var det varssttaa musiken :D!Sen var vi i Troccaaddddeeeroooooo XD :D!Hhahah...Inga kommenarer om det :)!Sen var vi i gammla stanb,vi hade skit kul....Kom hem vid 03:00!
Idag vaknade jag vid 10:00....Stadade lite hema,akte med viktor o nikola till Tivat fixade lite saker osv...Det e lite rutten vader...:S!Det regnar,men hoppas det blir bra imon,vill tagga till Igalo med kusiner :) <333!
Tamara fyller ar idag,grattis baby <333333333

Hors,
pusss <333


Dagens latar...<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0