1 dag kvar...

Tja sötnosar...

Hade inte tid för uppdatering...Men under dagarna var jag med Boka,Maja,Dajana osv....
Igår var vi på stranden med gänget från sommarskolan,sen träffade jag Dajana hon sov hos mig <3...
Vi åt pizza :P!Fick höra nyheter(najnowiji trac :P)!Sen kom mina kusiner vitaminer :) <3!Vi var ute,skit kul med er <333!Sen så vaknade vi vid 11:00 i morse,chillade med min pappa...Sen åkte Dajana och jag till skäris...Köpte grejer och åkte hem,sen åkte jag igen med mina föräldrar till skäris...Mitt sista inköp innan resan :(!
Köpte en massa saker :D!Sen köpte vi klocka till min bror :P!Kom nyss hem...
Estressad,ska packa nu...har fullt up at göra :(!Men jag orkar värkligen inte :(!Meen aja,hur somhelst ska jag dra och packa osv nu...Hörs senare,pössss <3333

Kommentarer
Postat av: Dajana

Hahaha, trac je bio ekstraaa! :):P<3

2010-07-13 @ 01:19:34
Postat av: andja

Hahahahah...Narowno:-D XD!!!

<333333333333

2010-07-13 @ 13:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0