05/07-2010

Tja :) !

Som ni vet var i skolan idag,,,Det var ganska roligt...Garvade i hjäll på rasterna... XD!
Asssååå Walid e tönt XD!Med det e kul att vara med alla :)!
Sen åkte jag men min kobasica :P♥ till Tyresö och efter det till Farsta....Köpte en fet väska med nitar :D och en vit tunika :D!Och chinos som jag har lovat till min bror :)!Men orkar inte ta kort på grejer som jag köpte :S!Åt i donke osv...Kom hem för ett tag sen,har fetttaasstteee huvud värken :S!Är för trött,börjar redan bli stressad in för resan :S!Måste hinna köpa allt,packa,aaaaa...:S!Men aja:)....6 dagar kvar i allafall :D!Yuppii...
Ska nog dra o duscha nu,det e nog mkt jag måste göra :$!

Kram,ange ♥


Jag & Prenka ♥


Kommentarer
Postat av: Red Roose's Blogg!

^^ hehe aså walid är speciell hheeheh Det bästa med alla är att vi dör av garv :PP!! hehe



<33

2010-07-05 @ 21:50:35
URL: http://redroose.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaaa..hahahahah,han-hon XD!

2010-07-05 @ 22:59:29
Postat av: Red Roose's Blogg!

Hahah visst ^^!! xD

2010-07-07 @ 16:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0