23:15

Heej bloggen...

Var i skolan idag...Det gick snabbt :)!Såg min bebbis :D <333!
Min gullunnggeeee....I'm gonna miss you :( <333!!!
Var hos skolsystern,fick huvud värk igen :@ :(!!!
Garvad med min fina cianta,vi hade skit kul <333!Sen pyslade vi och hade engelska...
Åkte hem...Pappa sjusade mig till skhlm,träffade Maja <333!
Vi hittade inget speciellt :(!Gick till kungens kurva sen,prövade en klönning men den var för stor :'( :@!
Vi ska åka på fredag för att köpa löder :) <333!
Sen åt vi glass i donken och promenerade til skäris igen :)!Gick hem...
Fixade en sak med pappa och kom hem!
Älskar dig pappa,mesta av alllttt <3333333333!!!!
Duschade nyss,ska sova snart :)!
Det är bara 2 dagar till jullovet :D!!!Gud va tiden flyger :S!

Aajjaa,vi hörs imon...ska dra nu!Sov gott <333!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0