15/12-2010

Heej på er :)!

Hade inte tid för att blogga idag :S!
Vaknade vid 07 : 00 imorse,fixade på mig och drog snabbt till tuben...Åkte igen ensam :(!
Mötte upp min Cianat i skolan :)<333!Hade läspass första lektione,typ mer än halva klassen bar borta :)!
Sen softade vi vid sofforna,myss :P<3!Så kom min bebis :D <333!!!!
Hade matte och svenska efter det...Var helt död och sliten :(!Hade idrott sen,eller vi promenerade :)!
Sen drog cianta & jag till centrum,åt man :)!Var i centrum osv :)!Sen hade vi engelska,bara 5 pers XD!
Slutade tidigare och åkte hem...Hjälpte min morsa med lite grejer :)!
Duschade nyss och måste städa mitt rum -.- :@!Ouuuffff...ska göra det nu,så hörs vi sen :)!

Puss,puss <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0