13/12-2010

Heej bloggen :)!

Kan börja med det att jag har jävligt ont i huvudet :( :(!
Jag råkade ställ klockan på 05 : 15 imorse stället för 06 : 15...Men fortssatte att sova x)!
Lockade håret,sminkade mig,åt frukost och gick till tuben...Åkte ensam...
Mötte upp min cianta i skolan <333!Vi hade lucia först,jag dog XD!Alla sjön olika och för sig själva XD!
Hade matte efter det,sedan bkf...Gjorde allt möjligt :)!Spelade bilijardd med cianta <333!Sen kom L*** :D <333!
Skrattade åt min fina lucia med air max x)<333!Korthårig & blond...Och med boken över ansiktet XD!
Hihi...jävla klannnttt <33333!
Iaf....Slutade tidiagre,efter som jag är klar med allt,mötte pappa så vi åkte hem,åt lusse bullar :P!
Sen åkte vi och handlade...sen så skulle jag köpa kläder tittade bara lite,orkade inte efter som jag har jätte ont i hivudet :(!Chattade med Maja & Milan,skit roliga <3333!
Ska duscha nu och göra en läxa...Hörs sen...<333!


Dagens planer:
Duscha,göra läxan,sova...
Dagen vill ha: Sommar...
Dagens klädsel: Jeans & svart tröja med puffiga axlar...
Dagens smink: Eyelinner,mascara,rouge...
Dagens frisyr:  Lockigt...
Dagens saknad: Montenegro & Serbien(sommar 2010)!
Dagens humör: Bra,förutom att jag har ont i huvudet :(!
Dagens sms/samtal: Hhaha...Av Milan XD!!!
Dagens borde: Vet inte...
Dagens sötnos: Min Lucia :P (L***) & Maja <333!
Dagens längtan: Torsdag 16-12-2010 jullov :D<33!
Dagens sämsta: Att jag har ont i huvudet :(!
Dagens fundering: Hmm...Mkt :/!
Dagens önskan: Att jag åkte till Serbien <333!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0