02/12-2010

Heej bloggen :)!

Hann inte blogga igår...Som ni vet var jag i skäris med Maja :)!Jag var så jävla trött XD!Jag tog en tidning och slog henne :( XD <333!Sen slog hon mig :(!Vi dödades,vi hade skit kuull :)<3333!Bästa var när maja sprytade parfym i hennes öga ahahahahah XD (smrdi mi oko XD )!Asså jag dog XD!Bästa dageeennn <333!
Sen åkte vi till mig,sen sjusade vi maja hem...Åkte till fittja till mina kusiner :)<333!Lekte med dem lite,chillade med Kristina,gosade med stefi lite :) <333!Awww,min bebis...Vi skulle sova,men hn började kikla mig XD!Vi hade kul iaf :)!Kom hem vid 23 : 00 :!Duschade och gjorde lite läxor till typ 01 : 30 :O!La mig sen,var feeettt dööddd i morse :(!
Fixade mig och åkte till fittja....Såg en hel del männinskor x)!Bla. Nikola & Nemanja :)<3!
Sen kom Cianta och vi drog till skolan...:)<333!HAde läspass första lektionen...Det var knazz,halva klassen kom inte för att det ståg att vi inte hade läspass -.-!Hade aol sen,jobbade med min kompendie...Sen matte,vi gjorde våran leksaksrumm....Sen hade vi lektion typ 3 timmar lång -.-!Gjorde min kompendie och redovisade matte :)!
Ska tagga hem nu :)!Har ont i tanden igen -.-!

Hörs sennn <333

P.S. Miss you babe :( <333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0