19/08-2010

Hej folket!Vad gör ni :)!?Själv sitter jag och lyssnar på musik!
Vart i skolan idag,det var skönt :)!Första lektionen hade vi ''prov'' i engelska,sen hade vi skit lång rast(nästan 2 timmar :O )!Zaneta o jag vandrade runt lite :P<333!Sen var med alla BF-elever XD!Dog av garv :P!Sen killen i tunelbanna :O!Blev fet rädd när han kom fram :O!
Sen var jag hemma o drev med pappa :D<3!Åkte till mälarhöjden :(!Dajana o jag åkte hem till mig :)<3!
Vi tittade på film(promeni mi) och jag färgade hennes hår (A)!Sen dog vi av garv i badrummet XD!!!!
Pallade inte vara ute med Nemanja,Nikola o resten....E ganska trött nu!
Imon är det fullt upp,måste vakna tidigare :/!Ska fixa lite saker,menmen...Hörs im
on!Pussss <333


SAKNAR DEJ <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0