Mesaj,mesaj....

Good morgon min älsklingar :)<333!

Hann inte blogga igår...Men det var en vanlig skoldag :)!Vart i skolan till 16 : 00 :(!Menn jaaa...Sen träffade jag Maja :D<3333!Vi åkte till universitetet sen hem till henne :D!Dog av garv XD!Sen höll vi på i mer en 5 timmar med bilder fr Montenegro :O XD!Sen åkte vi hem till mig...Fortsatte med bilder :O XD!Men vi skickade alla till slut...Ska lägga upp bilder på fb idag :)!Sen så åkte Maja,jag duschade o åt,var lite på datan sen sommnade jag :)!I morse vaknade jag vid 08 : 00...Fixade mig o målade naglar :)!Ska möta upp Zaneta strax :)!Hörs ikväll,krmaamm <3!!!







Nisam kriwa sto sam kao watra ziwa,nikako,nikako...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0