Borta bra,men hemma bäst :)!

Halluuww :)<3!

Homme sweet hommeeee...<333!E tbx fr barnens Ö!Det var ganska kul :)<3!
Det var roligt,dog av garv när vi lekte...Drev med killarna,vi misshandlade varran :P!Dushcade med Zaneta,hahaha XD!Dog fan XD!Sen tipsprommenaden var skit läskig :O :(!Blev asss räääddd!!!Hatar f*****g skog!!!!Alla skrämmdes,var chock rädd...Sen så var typ halva ledsna på kvällen :(!Jag o Zaneta däcka bid 00 : 00 :)!Hhahahha...frös ihjääll i morse :S!Sen var det städning,packning osv :)!Sen så sov jag typ hela vägen till stan...Åkte hem osv :)!Skönt att va hemma :)<3!Var med pappa...Sen träffade jag maja :D :D :D<333!Vi var i skäris,sen kungens kurva...Köpte filmen Farsan :D!Sen så åkte vi Dajana en stund :)<3!Efter det kom vi till norsborg...Vi pratade,promenerade osv...:)!Mår dåligt,har skit ont i högra sidan av magen,tjocka tarmen(stavning) ???Men jaaa...ska yp duscha o lägga mig,vi hörs imon...Puss på er <333!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0