30/08-2010

Halluw bloggen :)!

Vaknade vid 08 :00 idag...Fixade mig,mötte upp Zaneta(min man) o drog till skolan :)<3!
Vi hade nån pysselskit för att vi inte har böcker :O XD?!Sen hade vi matte...Asså bästa matte gruppen XD!
Sen åt vi och vi fick slutta vid 11 : ? !Så jag o min man vandrade runt i centrum :) <3!
Sen åkte jag till pappas jobb...Så hammnade jag framför Nackademin :o XD!Värsta mardrömen :S!
Hörde nån som ropa först,sen såg jag att jag var där :S!Mne stack där ifrån snabbt XD!
Åkte med pappa till skatteverket,var tvungen att åka hem sen igen till skatteverket -.-!Men nu e typ allt klart,ska bara få mitt id-kort :)!Sen träffade jag  Maja :) <3!Vi åkte till Fridhemsplan,dog upp för alla trappor där :S :O!Sen åkte vi till Solna,vi gick lite villssee :S men sen hittade vi :D!Var med Tasa lite sen drog jag hem :)<3!
Duschade osv :)!Såg en sak på fb o dog av garv X D!Men ja,jag tar inte upp det här XD!Skit i :)!Jag tycker bara tt folk e roliga när de försöker gjora mig avund/svartsjuka :)!Mår bättre idag iaf :)!Sen så gjorde jag engelska läxan :)!Sitter o messar med folk nu :)!Ska lägga upp lite bilder nu :)!
Såå...vi hörs <3!!

 

Kotor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0