23:50

Tjatja :)<3!Vart i skolan...Det började bra,men slutade att dö av garv :)!Vi hade ju bara musik,så jag och Zaneta dog av garv för att piff och puff shärmade oss,och ''gömmer'' sig bakom pappret och lipar XD!Hhahahah :P!Skit XD!Sen åkte vi hem....Jag drog med niko till kebab stället io käkade...Föra att båda höll på att dö av hunger :O!Men jaaa,sen duschade jag och drog med pappa o niko till Kickis kalas :)!Lekte med stefi,han e chock gullig...Han smek navruz på magen när hon tappade andan :O!Sen trodde han att jag har bebis i magen,sen sa han att han vet att jag inte har det XD <333!Min ljubawww <333!Vi promenerade osv...Till slut sommnade stefi <3!Kom hem för en stund sen...Lyssnar på musik o messar...Ska nog sova snart e trött :S <3!
Men ni får ha det bra,hörs...Kram <333

P.S. Maja kmr snart :D!!!Yupppiii...Och snart blir det bilder fr montenegro o juggan :D <333!!!


Jag & Stefi föra sommaren...Ungefär 1 år sen <333!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0