23:09

Heej mina kära :) <3!

Jag vet att det var dålig uppdatering,men här får ni höra lite :) <3!
I måndag spennderade jag dagen på att att vara med pappa,stefan,nikola,zoki,krstina o vlatko i alby vid vattnet:)!Vi grillade,jag lekte med stefi osv :)<3!Sen så började min bebis Stefi på förskolan i möndags :D tihihi <3!Sen så fyllde värdens bästa mormor och kusin Viktor år :)<333!Jag kom hem sent...
Dagen där på vaknade jag tidigt för att gå till skolan :)!Jag mötte upp Zaneta och vi drog :)<3!Jag e glad att jag valde dena skolan :)!Jag trivs där :)!Klassen e bra :)!Och våra mentorer e skit snälla o roliga :)!Det bästa e att vi har en stor centrum nära skolan,så jag o min man Zaneta drog dit...Vi köpte örhängen XD!
Sen så träffade jag Nemanja,Nikola,Dayhana o Alexis efter skolan...El alla kom till Norsborg x)!Vi satt ute o drev :)!Hade värsta huvudvärken oxå :(!Mådde skit dåligt :(!Min kusin Kristina fyllde 11 år :)<3!
Idag vaknade jag vidd 07:00 fixade mig och träffade Zaneta x)<3!Vi halv sov i tunelbanan XD!Sen så hade vi ngn skit lek med andra klassen första lektionen XD!Efter det fotograferades vi :D!Efter det hade vi lunch,zaneta o jag drog igen till centrum och prommenerade,jag sog Wegatha :)<3!Sen hade vi typ ''matte prov'' o efter det fick vi sluta...:)!Jag o Zaneta dog av garv i tunnel bannaann XD!!!Jag fixade med pappa lite grejer,drog till fittja sen och träffade min kusin kristina,vi åkte till stan :)!Köpte nya jeans,örhängen,och skor :D!!!Hittade inte sen vad jag letade efter :(!Sen åkte vi till skäris träffade Dajana en snabbis,sen drog jag o kristina...Och Dajana bögen tappade sin mobil :@ :'( -.-!Stackan <33333!
Duschade och målade naglar nyss :)!Ska sova snart!Det var vad jag gjorde under de här dagarna,om jag kmr på ngt mer skriver jag :)!Hörs imon,sköt om er,krraaaammmmmm <333!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0