22:23

Heej på er <3!Vaknade innan 11 : 00 idag....Duschade osv!Tatjana ringde o sa att vi skulle ses vid 15:00!Så kom smarta Marko vid 13 XD!Tönt :P<3!Sen åkte jag till stan och mötte upp de :)<3!Marko började jävlas på en gång x)!Vi gick runt,marko min mlada shoppade :P XD!Sen så satt vi ute o drack caffe och Marko tvinnga oss dricka upp på en gång XD!Sen åkte vi bil o drev...Vi åkte till Farsta o mötte upp Aleks...Från och med idag e marko min pappa :P XD!Hhahah....Sen åkte vi till Bredäng :)!Jag åkte hem sen,blev skit blöt för att det regnade som fan :O :(!Bytte om osv när jag kom hem:)!Efter det kom Kicki O steffi :)<333!Var ute lite osv,sen så lekte jag med min älskling Steffi :) <3333!Sitter hemma nu o lyssnar på musik ;(!Döörrrr ;(!
En bra grej som händer...Maja kmr imon hem :D :D :D!!!Ääännnkkkllliiigggggggeeeeeeeennnnnn :D <33333!
Nåss via lur,hörs...PU
SS O KRAM <3!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0