Ska ut nu :D!

Heej bloggen...

En snabb inlägg...:))
Dagen började med att jag vaknade 07:00...Åkte till skolan :/!
Zaneta försöv sig,blev skit rädd eftersom hon inte svarade på sms!Töönnt -.- :P <333!
Vi hade no...Höll på att dööööööööööööööööö :O!
Sen hade iv hk prov...Alla snackade XD!Det var läättt :D!
Sén hade vi rast...vart vid datan XD!Sen skulle vi städa...
Bästa städningen jag & zaneta XD!Hhahaha....fånga sopor XD!Hhahahah :P!
Kom hem...städade mitt rum lite-.-!Duschade,fixade mig :D!
Blev lite ledsen eftersom jag missade en konsert i juggan(Zana),men det gör inget :(!
Ska tagga nu...Förs mälarhöjden,sen valborg :D!
Nås via lur...bye,bye <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0