Asså Gud... -.-

Hej kära läsare (A)!

Hann ej blogga igår,eftersom det vart lite rörigt :)!
Igår...Började dagen med att jag vaknade vid 06:00...
Fixade mig och gick till hallunda...Där väntade Zaneta med rex :) <333!
Sen gick vi hem till henne och efter det åkte vi till Didaktus :)))!
Värdens bästa skolan asså :)!Och värdens bästa tjej,Lisa :)) <333!
Sen så såg jag en massa kända männinskor där...
Det bästa var när jag & Zaneta tyckte att det var nån fel på en kille(Pontus) för att han stirrade XD!
Hhahaha :P!
Längtar värkligen till gymmnasiet :D!
Sen var vi klara där,löpte glass på donken...Åkte hem sen...
Sen var jag ute lite,hade ont i huvet :(!
Åkte till Dajana sen,var där en stund :)) <33!Kunde inte ägga Bonden nr 2 ;(!Men ska göra det nån gång :P!
Sen såg jag en snabbis min kusin-vitamin :)))!Sen pluggade jag lite...

Och idag...Så började dagen med att jag vacknade vid 06:30...
Duschade och drog till skolan...
Hade engelska första lektionen,sen så skulle vi ha matte men hon e sjuk,som vanlig -.-!Vi hade ae istället!
Djorde klart svenska läxan :)!Sen hade vi lunch,vart hos Zaneta :P <3!
Sen målade jag & Zaneta...Och sist hade vi slöjd :))!
Kom hem för typ 40 min sen...Ska äta snart,sen får jag se vad som händer..
Asså gud...Blev irriterad men aaa:@!!!
Imon är det ingen skola,vi är lediga :D!Yupppiii,ska träffa Dajana då :D <333!
Iallafall...Måste rulla vidare nu,hörs senare...

Andjie <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0