1. Maj :D

Heej bloggen =D...

Idag vare en rörig dag...:)))!
Som ni vet åkte till Djana först :)))!Blev fett sur,fick reda på en sak-.-!Men allt blev bra sen :)))!
Sen åkte vi till skäris...Dajana köpte en ring med kinesiska tecken,fanns inte mer :(!Buuhuuu :'(!
Ville oxå ha den,menn aaa....:))!Sen försökte jag över tala Dajana att tagga till mälarhöjden till bonde nr 2,men lyckadess eejj :O :)!Sorry bonde :P <3!Sen kom tasa...Vi gick runt i skäris lite,taggade till vårby gård sen!
Min man zaneta komm ej :(!Buuhhuu </3!Men vi stannade inte där...Dajana köpte korv sen drog vi XD!
Det började regna och det var överdrivet mkt folk :O?!
Sen flippade jag på min mobil,den fastnade...hade lusst att slänga den -.-!!!
Åkte hem sen då...Vart på donken :P!Åt glass :P!Sen var jag ute...Sen kom Nemanja,han bärde mig :D :$!
Sen åkte jag till Fittja till Boka,Nikola & Mirko var där....!Nikola busringde,ville döda honom -.-!
Boka försokte göra ngt med mitt hår,men lyckades ej XD!Jag vill ha små flätor på sidan,nån ska göra till mig (A)!!!
Sen drog vi till Norsborg,jag cyklade lite,kom hem...Skulle vara med Stefi,men det blev inte så :( <3333!
Får se vad som händer imon,ingen vet än XD!
Ska rulla till min kära säng nu,gott natt :)))!Puss <3


 
Jag (idag) :))!


Kommentarer
Postat av: Zaneta

kattig bild :* <3

2010-05-01 @ 07:47:21
URL: http://zanetaslife.blogg.se/
Postat av: Andji

Hhahaha :P!

Wtp <333

2010-05-01 @ 12:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0