16/05-2010

Heej folket :P!

Idag vaknade jag innan 12:00....
Fick hjärtattack....min mobil var full av sms o missade samtal...
Man kan inte leva utan att folk hoppar på från tidiga morgonen...
Hursomhelst...Vart med pappa och sjusade nikola till Älvsjö...Han har börjat på folklor :D!
Sen var jag med pappa i fittja,såg min bebis stefan...Älskar dig min gulligaste kusin <333!
Sen var jag lite ute...Städade mitt garderob :D!Äntligen(stolt) :D :P!I helgen ska man dra och köpa nya kläder da....:)))!Det är ju också fest om 13 dagar :D!Sistan festen innan sommaren :S!Sen gjorde jag inte så mycket...tittade lite på tv osv...Det ät soligt nu med det blåser-.-!Faannn....
Men hoppas på fint väder imon då....B-)!
Min lille steffi började träna fotboll :DDDDD!
Yuupppii....Han är skit söööttt i sina kläder till träningen(lite förstora men aa) :D!
Han är skit sööött....<333!
Jag är stolt över honom...Han är ju 5 år,trodde aldrig att han ska börja spela :D!
Men kämmpa på gubben...Du ska inte ge upp!!!!!
Fotboll är bäst :D <33333333333!
Älskar dig min bebiisssss <333!
Ska gå med honom på träningen nästa vecka :D!

Ska tagga nu :))!Hörs...

Ha det bra så länge :) <3333!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0