27/03-2012

Tjenare! Jag hade en jobbig natt med feber, hosta och ingen sömn. Dagen började med tandläkarbesök, jag åkte till skolan efter det och var försenad. Vi tittade på film,efter det hade vi lunch, svenska och redovisning. Jag pratade med Cianta lite, sen åkte hon hem. När jag kom hem så åt jag och la mig, sov hela dagen. Jag har lyckats bli sjuk efter kryssningen, jag kan knappt andas, mina halsmandlar gjor så ont att jag nästan gråter. Sån tur är att vi har studiedag imorgon och att jag kan vila ut. Har ni haft en bra dag? Kram



I miss you babe!

Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

hi hi ^^ visst gör den! :)

2012-03-27 @ 21:13:00
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: Valentina - mitt liv i Italien

Vad roligt! Min helg spenderades med vännerna, gjorde en lite utflykt och kollade utsikten över Florens bland annat, blev en del fest också.

Fin bild!

Jobbigt att vara sjuk. Hoppas du blir bättre snart!

2012-03-27 @ 21:23:39
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0