11/03-2012

Heey heey! Jag har haft en bra helg,igår var gänget hos mig och det blev så kul :)!Vi satt till 03 : 30 sen drog alla hem,satt en kort stund med Niko och Bratislav sen la jag mig. Bratislav sov hos oss så dem två pratade på.
Idag vaknade jag vid 13 : 30 och spenderade dagen med Brankica,Bratislav och Nikola. Vi var i tumba, jag åkte moppe med Bratislav,var hemma hos dem, promenderade med Bibbi,vi var på dansen och i donken i västberga. Jag har tjockat mig igår och idag,måste jag säga :(!Men det ska vi ändra!
Och juste, har aktiverat min facebook igen idag, efter 7 dagar. Haha jag vet inte hur jag höll ut,men det gjorde jag :)!Stolt chey! Ska se om jag hittar nån fin klänning nu på nätet,behöver till kryssningen som är om 13 dagar.
Pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0