10/03-2012

Hej på er finisar! I morse kom jag hem innan 01 : 00 och pappa väckte mig vid 04 : 30. Vi åkte till Arlanda med mina mamma som har åkt till Montenegro :(!Jag vill också!!! Hurmoshelst, efter det drack pappa och jag kaffe och tog det lungt. Sen så storstädade vi hela hemmet, jag storstädade hela mitt rummet också!Allt ser ut som nytt nu hihi :D!Jag var fan stolt över mig själv hur fint jag gjorde det!Senare kom farmor och nikola och jag drog till ikea för att köpa ny madrass till mig och lite sånt :)!Vi hade det skit kul,sen kom mina kusiner och vi myste,handlade,jag tvättade osv. Älskar sånna här dagar!Har precis gjort chockoladbollar,ska duscha nu snabbt sen kommer glada gänget hem till oss :)! Ni går ha det så fin ikväll så hörs vi!Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

ha en bra kväll!:D

2012-03-10 @ 21:26:49
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0