-

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja,en massa :D!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha,några få...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Haha minns ej,tror inte.
4. Dog någon som stod dig nära? Tack gud nej! ♥
5. Vilka länder besökte du? Serbien & Montenegro ♥
6. Är det något du saknat år 2O11 som du vill ha år 2012? Några personer och mer resa :)
7. Vilket datum från år 2O11 kommer du alltid att minnas? Haha det är många dagar jag kommer minnas :D! 12 mars,14 maj,17 juli och många datum mer :)
8. Vad var din största framgång 2O11? Några saker...
9. Största misstaget? Vet inte..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk ja.
11. Bästa köpet? Vet inte :p
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, FESTER och UTGÅNGAR! :D
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket... Min pappa,mina vänner...
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Haha rolling in the deep,loca people, Mr. Saxoet och en massa serbiska låtar :D!!!15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Tusen gånger gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat! -.-
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Typ, pluggat ?Haha... Jag önskar att jag slöste enormt mycket pengar på skit och onödiga saker.
18. Blev du kär i år? Inte kär kär,men har gillat någon...
19. Favoritprogram på TV? Haha värstpojkvänns akademin och syrrianska bröllop,haha har kollat på bara det.
20. Bästa boken du läste i år? -
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig inte nåt speciellt.
22. Något du önskade dig men inte fick? -
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2O11? Var på restourangen med släkten, var på David Guetta koncär och festade :)
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att folk ska sluta lägga sig i i mitt liv och att det slutar ljuga,hitta på och snacka skittt!!!!
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2O11? lätt sexigast haha,jag vet inte.
26. Vad fick dig att må bra? Mycket!
27. Vilken kändis var du mest sugen på? -
28. Vem saknade du? Lara,Andrej och en massa till.
29. De bästa nya människorna du träffade? Haha David och Valentina nog :)
30. Planer för 2012 ? RESAAAA, HA ROLIGT, FESTA, TRÄNA O VA GLADARE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0