Pukni zoro,necu kuci skoro...

Hej hej :)!
Sämsta uppdateringen!Igår var jag i skolan som vanligt,haha satt med shayan(mizeria 1) och Zaneta(mizeria 2) hela dagen. Vi spelade spel och massa skit. Iallafall efter skolan var jag med Nikola i skhlm sen i tumba. Efter det var jag hemma duschade,packade grejer och åkte till Milena.Vi fixade oss hos henns och åkte till festen. Det var dööööttttt i början,efter 12 blev det lite bättre i allafall.Mådde lite sådär men jaa...
Idag vaknade jag vid 11:30 och åkte med min familj till Liljeholmen för att köpa skor till mig,sen åkte vi till farmor. Nu är jag hemma och ska tvätta snart.Bläää.
Jag ska börja uppdatera bättre och visa mer bilder,lovar!
Puss ♥



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

söt :D

2012-01-15 @ 18:03:28
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0