Irritation på höööggg nivååå!!!!

Asso jag kan inte beskriva min ilska mot smutsiga människor! Varför ska alla hålla på med massa dumheter, med massa löngner, påhittade grejer och allt annat? Det största misstaget var att jag litade på människor! Jag kan inte fatta! Skaffa er ett liv och låt mig vara, jag går vidare men då kommer ni och försör allt!Ni förstör mina dagar med era smutisga beteenden, ni är så mobbade egentligen. Jag höll käften för länge men nu räcker det, jag kommer förstöra er nån gång,vänta bara!!! Jag har alltid satt ut andra förren mig själv, men nu ska det fan bli ändring på det! Och jag ska fucknig sluta bry mig om alla och allt!Det blir nog bäst så! Jag hattar när folk tycker synd om sig själva och vill att folk ska tycka synd om dem !Ta tag i er själva,ryck upp er och inse att ni fan är vuxna !!!! Ni er så fula både in och utsidan, ni tycker att ni är så jävla fina och så jävla smarta! Men så är det inte, har ni inte insett hittills att folk snackar så jävla mycket skit om er och hatar er!!! Börja jobba med eran insida så att det blir åtminstone lite finare!Ååhhhh har inte mer kommentarer till er!!!

P.S. Trust no bitches!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0