Daj samo minut,dva da ga zagrlim,Boze,cudo mi pokloni... ♥

Tjaba!


Igår så mådde inte jag bäst!Det blev bättre när jag åkte till kusinerna ♥ !Jag behövde och paus från bloggen,datan och allt annat..
Idag vaknade jag vid 11. Mitt humör varierade upp och ner hela dagen. Jag fixade med pappa lite grejer sen träffade jag Zeljana ♥ !Efter det åkte jag hem,duschade och fixade mig sen åkte jag kill kista. Jag träffade Sara och gänget på O'LEarYSr,vi firade Sara :)!Grattis min bosnier ♥ !
Jag kom hem vid 23 : 00,fick huvudvärk -.-!Men nu blev det bättre,pratade med Zeljana,Maja,Duca  och min bitch :)!Tack för att ni gjorde min dag!
Imorgon blir det sovmorgon för min del :D!Yeaahh,börjar 12 : 10 hihi :D!
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0