20/01-2012

Hej bebisar!

Allt bra? Själv är jag jävligt tröttt!Vaknade 07 : 15 imorse,fick värsta stressen,fixade mig på 10 minuter och drog till skolan. Vi hade pedagisk ledarskap,jobbade med våra grupparbeten,sen så skulle vi jobba med våra artiklar med jag satt och gjorde massa annat med Shayan istället haha. Sen så käkade vi och hade msk.
Vi fick sluta lite tidigare. Jag och precis med min fina pappa :) ♥!
Är lite små irriterad nu,ska se vilka filmer det finns ikväll på bio,en så ska jag kanske sova lite. Får se,hörs senare iaf! Puss



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; ut med vänner kanske :) själv?

2012-01-20 @ 18:30:22
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0