Javi se barem da mi kažeš laku noć,budi dobar samo to...

Shuue :)!

Jag har haft en bra dag trots att jag hade huvudvärk. Jag var i skolan, hade en ganska lungn dag :).
Efter skolan träffade jag Zeljana :D ♥ !Vi promenerade,fikade,pratade osv. Var hemma en snabbis sen,träffade Milena och vi dorg för att träna :) ♥ !Men gissa vad vi gjorde efter träningen? Jaaa,vi åt kebab!!!Milena tvingade mig haha,vi är sjuka :P!
Duschade sen,pratade med min kusin Duca,fixade lite grejer och nu sitter jag framför datan :)!
Imorgon har vi en ganska onödig dag,funderar på om jag ska gå eller inte. Vi ska till DN och har redan varit där -.-!
Aja, får se på morgonen :)!Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0