12/02-2012

Heej bästisar! Helgen har jag spenderat med mina nära och kära. Ska berätta lite kort nu.


I freadgs sov jag en hel del utav dagen, sedan städade jag lite med pappa,gymmade och på kvällen var jag & Milena hos Brankica och hade en massa bus :) ♥ !Nikola hämtade oss senare och vi var i Hagsätra en snabbis sen satt vi i eriksberg i donken.


I lördags var det inte riktigt min dag. Jag vaknade vid 10 och åkte med brorsan och mamma till doktorn, eftersoma mamma var sjuk :( ♥ !Efter det skulle jag laga mat med min pappa och då gick allt till helvetet. Jag skar mig med kniven så ljupt. Jag var bokstavligen på nära tt skära bort min tumme :(!Det var nog det värsta jag var med om. Jag är så duktig på att skada mig själv -.- !
Hursomhelst, på kvällen drog jag till Milena och sedan var vi i donken med brankica och Nikola.
Vi hade det så kul!


Idag vaknade jag vid 12, eller jag sov inte så mycket eftersom jag hade så ont i tummen :(!
Spenderade dagen hemma med min familj, var hos mina kusiner och hos Brankica.
Nu sitter jag hemma och funderar på att åka in och sy min tumme :/!


Öhhh,skjut mig! Kram ♥



Duktig chey -.-

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; åh tack sötis :)

2012-02-12 @ 21:36:51
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Nova

Hoppas din dag blev bra! :D

2012-02-12 @ 22:53:12
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Nu var det väldigt länge sedan sist, jag har haft fullt upp. Är allt bra med dig? Själv har man gått och blivit ordentligt sjuk :( Kramar!

2012-02-13 @ 16:21:02
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0