Sommar / Del 1


EN PLATS DÄR MAN SLAPP SKVALLRET, STRESSEN, DRAMAT.
EN PLATS DÄR ALLT VAR UNDERBART OCH LUGNT ♥ !!!
Jag & Niko på väg till Flygg platsen :D ♥!
Hej då Sverige :D!
Leo ♥ ! Vet inte om man ser bra men han har en öga brun och en blå :D!
Knez Mihajlova :) ♥
Haha,det var fullt med olika kossor i Knez Mihajlova :D!
En till :p!
Bästa cafeet i min gata :D!Och bästa minnen om medovaca,haha.
Bruno heter sötisen (tror jag) :) ♥!
Monte Cristo.
Andra delen av dryckorna :)
Luna Rosa ♥
Mat på Luna rosa :)
Viko,ska visa att han kan göra kaffe haha :P
Jag så klart :D!
Verige ♥
Seljanovo :)
Porto Montenegro.
Den tunga kvällen på ''My club'' killen heter Goran :)
Viktor leker med Darsi :) ♥
Aleks & Darsi. ♥ (Viktor vifftade med flaskan så båda tittade upp :) )
Värdens bästa mormor! ♥ ♥ ♥
Min fina älskling,Darsi ♥
Malji pas :) ♥
Duca ♥
Jag :)
En random bild som är tagen av en två åring haha :P
Jag & Vedrana.
Mormor ♥
Psykos ♥
Hej,jag e cool. Haha
Jag & värdens bästa! ♥
Jag/ Porto Montenegro
Porto ♥
D ♥
Bästa minnen :D!David Guetta ♥ !!!
Andrej ♥
Viktor,jag & Duca ♥
Haha psykos :P
Hej jag har fyllt 18 -.-
Kamelija ♥
Bebbiiisss ♥
Love you ♥ !!!
Pooolleeennn ♥
Här hängde vi varje dag ♥ ! SAKNAR !
Hej,jag leker fin!
Jag igen :)
Haha så söt ♥ !
Haha lilla Andrej ♥
Haha min morbror & kusin leker tuffaaa :D!
Stoliv,älskar bilden ! ! !
Andrej ♥
En av favorit bilderna ♥
Haha!
Bästa ! ♥
Montenegros flygplan :'( ♥ ♥ ♥
Hej sverige...
Så jah har över 1000 bilder och orkar inte lägga upp alla,men ska slänga in fler någon anna gånt :)!

Kommentarer
Postat av: zaneta

skit fina bilder!!!<33333333333

2011-09-08 @ 11:00:57
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0