SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!

Nu ska jag berätta om min sommar :)!




Jag hade skolavslutning 1.juni. Jag var i Sthlm tills den 22.juni.

Jag åkte till mitt hemland den 22.juni sent på kvällen med min mamma. Jag spenderade 8 dagar i Belgrad med min kusin.Vi var ensamma hemma hos mig. Var med Njanja o shoppade,var med Tamara osv :) ♥ ! Det var galet,jag var lite över allt.Festade,träffade en massa,åt värdens godaste mackor i Knez Mihajlova haha :P!Jag hade det underbar kan jag säga.




Efter 8 dagar i Belgrad åkte jag till Montenegro.Där hade jag det obeskrivligt underbart.Jag var där mer än en månad. Jag var varje dag med min kusin Viktor,vi badade i poolen,vi solade varje dag(men blev knappt brun) lekte med hundarna,festade,busade,gjorde en massa dumheter,jobbade på restourangen,hängde med Fili,Djoko,Goci,Andrea,Josip,Sandro,Duca,Andrej o resten. Vi hade många galna kvällar. Jag hade en galeeenn kväll på ''My clubb'' med min kusin Veka, haha kommer inte glömma den där natten! Jag hade 2 ggr öroninflammation,var sjuk och hängde hos doktorn men det störde inte mig :D!Haha.



Det var ungefär 40 grader varje dag,det var regn också men inget kunde störa oss :P!



I sommras fyllde jag också 18 år,då jag var på David Guetta konsär med Viktor :D .Det var galet.Bästa minnen ♥ !



Det bästa var när Viktor och jag drog att handla sallad till restouraneng och mannen började rycka påsarna ur min hand,men jag lät inte.Vi skrattade åt det hela sommaren :D!

Det har varit så kul,att det inte går att beskriva,jag önskar att jag var där längre. Varje sommar blir barra bättre och bättre. Jag har det underbart i Montenegro. ♥



Jag var skit ledsen och grät när jag skulle åka från Montenegro. Saknar mest min fina mormor och Viktor ♥ !Längtar tills att se dem. Jag åkte tillbaka till Belgrad,var där i 3 dagar. Var med Naca & Steva :)!Steva e så rolig :) ♥ !Sen åkte jag hem till Sverige och spenderade resten av dagarna med Dajana osv :) ♥ !



Det jag saknade under sommaren var min pappa och min bror. Och några till ♥ !

Det jag önskade att jag gjorde är att åka paragliding med Viktor,Sandro o Milenko. Vi hade ingen tid. Men det lär bli nästa år :)! Jag hoppas att 2012 blir ännu roligare :D!


Har bästa minnen av sommaren,längtar till 2012 ♥ !
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0