17/09-2011

Heej mina bebisar. ♥

Kan börja med att säga att jag har värdens bästa läsare! Ändå om jag inte bloggade igår var statistiken högre än der brukar vara.Och tack för alla fina kommentarer ♥ !

Förlåt för dålig uppdatering,men jag var stressad och hann inte med allt. Jag var i skolan,sen i skäris,fixade massa saker och på kvällen drog jag & min bror på födelsedagsfest. Vi kom hem vid 02 : 00 så jag slocknade direkt :)!

Idag ska jag handla med mina föräldrar saker till mitt rum (tror jag),ska dra till Dajana,vara med Stefi,äventuelt städa rummet och dra lite ut ikväll :)!

Vad ska ni göra idag :)?Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan :) jag har just nu två asgrymma tävlingar på bloggen, kika in? :D



här kan du vinna en biobijett..:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-biobiljett.html

.. och allt du behöver göra är att skriva "jag är med"!



här kan du vinna valfritt par strumpbyxor..:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-par-strumpbyxor-fran-oddwol.html

.. allt du behöver göra är att välja ut vilka du vill ha och skriva "jag är med"!

2011-09-17 @ 11:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0