Arg!

Heej änglar! ♥
Nu är jag hemma från skolan. Hade fsf första lektionen idag,sen hade vi lunch rast var i centrum en snabbis sen hade vi svenska,vi pratade om studenten och det börjar redan bli tjafs och bråk -.-!Jag stör mig på folk och deras beteende!Öhhhh,sen så blev alla helt galna,började bråka,sen så kom min bebek :D!
Efter det hade vi pedagogisk ledarskap och idortt. Jag & Zaneta gick alldrig till idrotten utan satt och ringde till skola skolor och frågade om praktiken i en och en halv timme -.-! Jag blev så arrrgggg :@!
Kom hem för 20 min sen,åt en snabbis,
Ska dricka guarana nu och svara på kommentarer :D!
Hur har eran dag varit?Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; jo allt är bra med mig:D med dig då?



lust att följas via bloglovin?:)<3

2011-10-19 @ 17:54:26
URL: http://maaatildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0