27/10-2011

Heej bloggen :)!
Orkade inte blogga igrån nån mer eftersom jag hade så ont i huvudet. Jag låg bara.
Idag vaknade jag vid 10 : 00 fixade mig en snabbis och drog till skolan. Vi hade samling,sen drog vi till Mariatorget till teatern. Vi kollade på ''Anna frank'' den var skit bra. Sen drog jag med Zaneta till min praktik plats,vi letade efter och sen träffade vi rektorn och grejer. Sen åkte vi till bredäng till Zanetas praktik,sen åkte vi runt med bussen och tillbaka till bredäng fär att äta. Kände mig som störsstaaa pundaren när jag var där haha.
Jag kom hem precis,ska chilla lite,sen överföra bilder osv. Jag har ont i huvudet igen!!!
Krraam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0