22/10-2011

Heej bebisar! ♥
Det  var uselt uppdatering igår men jag var ute hela kvällen. Jag var en kort stund med min bebis Steffi ♥ !Sen åkte jag till Boka,hon gjorde middag hihi ♥ !Vi pratade,hon gjorde frisyr till mig,vi pratade med hennes syrra på skupe,vi kollade på en massa roliga grejer och skrattade så mycket. Sen gick vi ut för att killarna kom då, vi drog till donken till eriksberg, vi tjaffsade med killarna haha. Sen så dog Boka och jag när nåra snubbar vinkade till oss hahah!
Jag & Niko kom hem vi 02 : 00 så jag la mig direkt.
Jag har vaknat för ungefär en timme sen,åt frukost och lyssnar på musik. Svarade på alla kommentarer.
Ska ladda när lite musik nu. Kraaam ♥



Haha min man xD! ♥



Och min konstverk på  Zaneta :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0