09/05-2011

Heej alla söta läsare :)<3!
Det var ingen uppdatering i helgen,men ni får höra nu :)!
Lördag:
Vaknade vid 10:00 fixade mig,mötte Tatjana i skäris,hämtade Dajana och vi åkte till Södertälje.Det var uppträdande(med folklor) :)!Var där några timmar, chillade och drev med Dajana och gänget :)!Det var faktiskt kul :)<333!Sen hämtade pappa oss,jag & Daja drog till kungens kurva för att klippa oss :)!
Efter det drog vi hem.När jag kom var David hemma med Niko. Dushcade och fixade mig och Tatjana kom :)!Sen åkte vi och hämtade Dajana och drog på fest till västberga :)!Det var skit kul :D!Satt med en massa folk och alla var typ fulla och helt vilda och galna XD!!!Hahahah :)!Minnen <3!!!
Söndag:
Marko Milic och Zeljana fyllde år :)!Grattis i efterskott sötnosar :)!Ha det bäst :* <3!
Vaknade vid 12 : 00,var med pappa hos mina kusiner.Sen grillade jag med pappa :)<333!
På kvällen var vi hos Zeljana för att fira henne :)!Det var skit kul :* <333!

Idag:

Vaknade vid 07 : 45,fixade mig och drog till bussen :)!Träffade min söta Polack och vi drog till skolan :)!Hade läspass första lektionen,sen matte vi hade typ ''prov''.Efter det hade vi engelska och lunch.Satt med Bilal och Cianta och drev sööönnddeeerr XD!!!!Sen sinior från cafiterian var bäst XD!Vilken deli shuno -.-!Mannen e korrkkkaaad,men ja :)!Vi hade kul iaf :)!Efter det hade vi bild,sen slutade vi :)!Drog med Polacken och hennes kille till centrum,lämnade tbx tröjan som jag köpte förra veckan och drog  hem med Jasin :)!
Softade hemma,var hos mina kusiner :)<333!Dem e skit söta :)<3333!
Duschade,fixade lite grejer osv :)!
Ska sova nu,har natonella imon.Vi hörs imon och det blir bilder :) <3!Puss på er <3!


P.S. Ett år har redan gått hur du är borta :'(!Du är saknad,Miko ♥ !
Vila i fred,jag älskar dig ♥ !

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad har du för planer annars idag då? :)

Mvh, Sanna

2011-05-10 @ 11:37:08
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0