24/05-2011

Tja tja :)!
Allt bra med er :)?Jag mår bra är bara lite trött :)!
Vaknade runt 07 : 15 imorse,fixade mig och åkte med lilla Polacken till skolan :) ♥ !Vi hade nationella i matten första lektionen,sen hade vi värdens längsta rast -.-!Och efter det hade vi en kort samling på ULS:en och vi slutade.
Sen drog jag & Polacken till tuben,hoppade på tåget och mötte Dajana :) ♥ !Vi åkte med Jasin och Shayan,gåsar :) ♥ !Jag & Dajana hoppade av i skäris,fixade lite grejer och drog till Vapiano :D!Åt cesarsallad igen xD!Äter sallad fan 3 dagen i rad typ XD!Sen drog vi till Dajanas hemspråk,skit kul :)!Gillar mer hennes lektioner än mina,haha XD!!!!Efter det drog vi till hornstull och jag åkte buss hem :)!Sen väntade min bror på mig vid tuben :) ♥!Vi käkade och jag drog med pappa och handlade lite grejer,sen chillade jag lite hemma och duschade.Hann inte åka med pappa och fixa allt jag skulle,men det får bli imon :)!
Ska se nu hur vi kommer till vinterviken imon,hörs sen.Peace ♥




Såhär ser cesarsallad ut på Vapiano :)!
(Bild från google :P! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0