21/05-2011

Heej bloggen :)!

Jag bloggade inte igår eftersom jag somnade efter filmen :)!Tittade på Snabba cash,den var tung ♥ !
Imorse vaknade jag vid 10 : 00 fixade mig och drog till mälarhöjden,jobbade och drev med Dajana(min assistent haha XD) ♥ !!!Efter jobbet åkte jag hem,duschade och gjorde typ ingeting.Är ganska trött,vet inte riktigt varför.
Ska ta det lungt bara nu.Puss ♥

P.S. Ta mig till förra lördan!!!!!!!!!!!!För 7 dagar sen gade jag ass kul på festivalen och festen :) ♥ !










Mina två favoriter ♥





Dragomir Mrsic & Lea Stojanov ♥
Lea(Lovisa i filmen) var skit söt i filmen.Och Dragomir(Mrado i filmen) riktig serb :)!
Men sista delen i filmen dödar,det e när Mrado ringer Lovisa ♥ !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0