Sve tvoje na greh me mami...

Shulululu bloggen :)!
Som ni vet var jag i skolan,trakasserade bilder,mobbades med min Polack,hade psykoser osv XD!Hhahaha <3333!
Vi satt och kollade på bilder av Polen och Serbien,helt deliga XD!Vi ska till Polen och Srebien nästa år (A)!
Iaf :P!Vi hade lunch och sen idrott,vi hade fått papper,ska göra nån uppgift.Sen spanade vi in guzzar,drev och garvade åt tjejen fr cafiterian om kniven XD!O min bebbek e bög XD :( </3!
Sen hade vi idrott,tog uppgiter och drog till Stadshagen och mötte pappa :)!Sen åkte vi till Solna/Migrationsverket.Fixade lite saker och sen drog vi hem.Pratade med pappa om Juggan och allt :/!Vi ska se hur det blir :/ -.-!
Sen chillade jag hemma,tittade på tv med pappa :)<333!Softade bara,sen åkte jag med Niko till Tumba vi mötte Snadra o Marko,men snadra drog hem och vi drog till Tumba centrum,chillade där och mötte upp Bratislav var med honom lite och sen var vi med Marko lite till och drog hem :)!
Duschade nyss,ska sova nu.Ska upp tidigt imon och är jävligt trött :)!

Puss på er sötnosar <3333!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Tack så myccket :) Jag vet faktiskt inte vad som händer i helgen :p Vi får se helt enkelt :) Ska du åka utomlands något i sommar då? :)

Pusspuss, Sannalitens.blogg.se

2011-05-05 @ 09:19:07
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: johanna

Vinn en foundation samt borste från smashit hos mig! Lycka till! KRAM! :D

2011-05-05 @ 14:33:53
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0