Bilder / Fest ♥

Och ännu mer bilder från helgen :)!
Var på Jugge fest i hallunda :)!Värdens bästaaaa fest ♥ !MINNEN ♥ ♣ !
Jag bjuder på några random bilder,spelar ingen roll hur bilderna blev :P ♥ !
Jelena,dajana & jag ♥
Trubbaaccccciiiiiiii ♥
Jag & Dajana ♥
Dajana & Jelena ♥
Vet inte riktig om ni ser,men folk sitter på varandras axlar XD ♥
Hej,hej,hej David gillar att misshandla mig :)!Hahah,idiot ♥
Alla var galna här,hihi ♥
Skit fula båda två XD!Vilken blick David ?!Han ville visa att jag är räd och att jag är paradajz (tomat) -.- ♥
Galna männinskor :)!Dem sitter forfarnade på varandras axlar bla. Dajana :) ♥
Sasa & Dajana :) ♥
Jelena & jag ♥
Hahahha,vad kan en fest göra :)?!
Milena & Brankica ♥

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Min favoriträtt är kycklingfilé med champinjonrisotto. Mmmm! :) Hur länge har du bloggat? :)

2011-05-19 @ 10:37:16
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur länge har du bloggat? :)

2011-05-19 @ 11:28:12
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0