25/05-2011

Hello på er :)!
Idag hade jag en tung dag :)!Vaknade vid 07 : 20,fixade mig och drog till bussen.Åkte med min gås till Liljeholmen och där efter frågade vi folk hur vi ska ta oss till vinterviken.Gicl lite villsen men vi hittade till slut :)!
Alla etter var där,vi var skit få från min klass men hade ändå kul :) ♥.Meddans några spelade brännboll var jag & min polack på tipspromenaden.F***ing skog -.-!
Efter det kommer alla 2:er :)!Och vi tittade på dem när dem körde brännboll :)!Jag & polacken dog av garv xD!Vi gjorde lite roliga grejer XD!Sen skrattade vi åt bebbek,när han skrek,sprang och spelade fotboll,helt deli XD ♥!Efter det spelade vi brännboll och ja blev helt galen för att klassen som vi körde mot var helt sjuk i huvudet -.-!Ingen respek och dem tror att jag ska respektera dem?!NEVER,det går bara inte :)!Men sak samma...
Vi spelade brännboll,hade skit kul men min klass,vi skrattade så mkt.Hosanar var bäst när hon skrek XD!Efter det var vi kvar ett kort tag tittade på min bebbek när han spelade brännboll med ciggen och skrek (nån värre än mig när jag spelar ngt XD ) hahah ♥ !
Efter det var jag tvungen att dra med min polack,hon hade hemspråk och jag hade tid hos tandläkaren.Verkligen en tung dag,älskar bara min skola :) ♥ !
Åkte hem,duschade en snabbis och drog till tanläkaren,ska gå igen i juni hon ska fixa ngt -.-!
Tittade på tv med pappa och sp,har inte gjort något speciellt.Vädret är också katastrof så man kan inte vara ute heller -.-!Peace & Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0