23/05-2011

Heej bloggen :)!♥

Dagen har gått ganska snabbt :)!
Vaknade runt 07 : 15 imorse,fixade mig och åkte ensam till skolan :(!Polacken försov sig :(!Hade läspass första lektion,då kom min Polack :) ♥ !Efter det hade vi matte,alla chillade.Sen hade vi håltimme och jag & lilla Polacken drog till stan,prövade en massa kläder :)!Gick runt osv.Sen åkte vi tillbaka till skolan och vi skulle ha bild men läraren var sjuk -.-!Och ingen hade nycklar till skåpen,så vi kunde inte jobba och alla gick hem -.-!Onödig dag typ,men men :)!
Åt när jag kom hem och sen träffade jag Cianta & hennes lillebror och vi cyklade till Hågelby :) ♥ !Cianta fotade med systemkameran,det var verkligen skit kul :)!En tung dag :) ♥ !Love it!
Efter det åkte jag till fittja till mina kusiner,Steffi testade att cykla på min cykel och han lyckades :)!Han når knappt pedalerna,haha ♥!
Kom hem fär ett tag sen,åt värdens godaste vattenmelon med pappa.Ska duscha nu sen fixa lite saker,så hörs vi senare.Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0