18/05-2011

Tjaba :)!

Idag vaknade jag vid 07 : 00,tvättade håret snabbt,fixade mig och gick till bussen.Mötte min Polack :)<333!Vi pratade och gick till coop i Liljeholmen,men sen hände det en sak med min Polack,men allt e löst nu hoppas jag :)!
Hursomhelst,hade nationella i matte,det gick bra hoppas jag :)!Sen hade vi lunch och idrott :)!En jobbig och rolig lektion,alla var döda efter idrotten XD!Sen hade vi Häslopedagogik,vi tittade på Juno och pratade om betygen :)!Det gick skit bra :D!Blev skit glad.
Efter det åkte jag hem,chillade lite och åkte till skäris för att träffa Dajana :)<333!Vi promenerade,åt glass och pratade :)!Drog hem sen.
Duschade och spenderade tid vid datorn,snackade med min kum Nemanja :)<3!
Gör inget vettigt egentligen men ja :)!Hörs sen <3!



Kommentarer
Postat av: melissa

aha okej. jag har också pluggat :)

2011-05-18 @ 21:02:35
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0