05/05-2011

Heej snyggingar :)! Dagen började vid 07 : 00,fixade mig och drog med Niko till bussen :)<333!Mötte min söta Polack jävel och vi drog till skolan :)<333!Hade matte första lektionen,sen rast :)!Vi drog till centrum,jag köpte en tunika sen satt vi på donken :)!Vi pratade o chillade.Sen hade vi matte igen :)!Sen lunch rast,jag gjorde svenska (A)!Sen hade vi svenska,el vi hade ingen vanlig lektionen för att Catharina(syv) kom och pratade om 2:an.Sen sprang vi runt och fixade saker -.-!Vi chillade med min hemspråkslärare XD!Sen drog jag,Medina & Cianta hem :)!Vi drev sönder på vägen XD<333!
Jag: A men han kollade snett på henne-.-!
Cianta: Känner du han?
Medina: Vem?
Jag: L*** !
Cianta: Asså Ramlösa XD?!
Medina: Ääää hur kan man känna en dricka :S?
Jag & Cianta: Hahahhahahahaahahahha !!!Det e ingen dricka XD!!!
Hahahahah va fan XD!!!Bästa!!!Öhhh älskar min skola och gänget fr skolan :D <3<3<3<3<3!!!!
Ska fixa läxor nu,vi hörs senare :)! Kram <3

Dödar <3 !!!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Tack så mycket :) Det börjar bli bättre nu :) När får du sommarledighet då? :)

Mvh, Sannalitens.blogg.se

2011-05-06 @ 11:50:44
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag ska åka till Turkiet i sommar och förmodligen till Mauritius i vinter :) När får du sommarledighet då? :)

Mvh, Sannalitens.blogg.se

2011-05-06 @ 12:04:23
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0