03/05-2011

Heej bloggen!
Idag hade jag sovmorgon (A)!Började vid 11 : 20 :D!Åkte ensam till skolan :/!
Sen träffade jag min lilla polack <333!Hörde en massa om att det snöade i morse,men jag sov då :)!
Sen hade vi läspass och lunch.Efter det hade vi uls,jobbade i grupper.Sen fick vi sluta.Jag drog till centrum,sen gick jag tbx till skolan hade hemspråk.Vi tittade på film :D!Den var tungggg!Tittade på ''NO MAN'S LAND''
Kom hem vid 18 : 45 -.-!Åt och fixade lite saker med pappa,tittade på biljetter,ska boka imon?!
Tittade på film med pappa och duschade nyss.E fett irriterad nu -.-!Men jaaaa!
Ska sova snart,har nationella imon.PUSS PÅ ER <3

Tung den e <3!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0