02/05-2011

Heeeeeejjj :)!
Dagen har gått ganska snabbt :)!Vaknade vid 07 : 15 fixade mig och drog till bussen.Min gulliga Polack klev på och vi åkte till skolan :)!Vi hade läspass,sen matte(gjorde vad vi ville joel va inte i skolan,som vanligt -.-) så jag pratade och drev med Cianta :)<333!Sen så hade vi engelska,vi läste hela lektionen,sen hade vi lunch.Chillade och drev med Jasin,sen hade vi bild.Vi fick gå hem :D!
Åkte hem,städade mitt rum lite,chillade med pappa och åkte till Mälarhöjden,till Dajana :)<333!Vi softade och pratade :)!Kom hem för en halv timme sen :)!Lyssnar på musik :D!
Ska fixa min serbisk läxa nu och lyssna på musik :D!

Ciaoooo :) <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0